FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Умови доступності закладу освіти для осіб з особливими освітніми потребами

Згідно пункту 3, Постанови "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах", для організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами (дітей з порушеннями фізичного, інтелектуального та психічного розвитку) у Кремінському ліцеї №1 Кремінської міської ради Луганської області створені умови для забезпечення безперешкодного доступу до будівель та приміщень закладу дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, зокрема тих, що пересуваються на візках.

/Files/images/prozorst_ta_vdkritst/IMG-2cdb15aba698cf641d3c2fad38c8c94f-V.jpg

У закладі на першому поверсі обладнано санітарну кімнату для дітей з особливими освітніми потребами.

/Files/images/prozorst_ta_vdkritst/IMG-51e664d9de2256050785e77971b37df8-V.jpg /Files/images/prozorst_ta_vdkritst/IMG-681400b5531577822753423e886cc005-V.jpg

В ліцеї створений спеціально організований простір для розвитку дитини та гармонізації її психоемоційного стану - ресурсна кімната. Це найулюбленіше місце дітей, де вони розвивають свої здібності.

/Files/images/prozorst_ta_vdkritst/IMG_20210120_104851.jpg /Files/images/prozorst_ta_vdkritst/IMG_20210119_115907 — копия.jpg

Ресурсна кімната правильно організована та обладнана комп’ютерним і демонстративним оснащенням, меблями, допоміжними засобами та матеріалами.

Ресурсна кімната має реабілітаційне обладнання для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, обладнання для забезпечення корекції когнітивної та мовленнєвої сфери дітей, для розвитку емоційно-вольової, соціальної та сенсорної інтеграції дітей.

/Files/images/prozorst_ta_vdkritst/IMG_20210120_104751.jpg /Files/images/prozorst_ta_vdkritst/IMG_20210120_105421.jpg

Сенсорний куточок в ресурсній кімнаті створений з метою релаксації і для проведення корекційної роботи. Використання пісочної терапії, обладнання для сенсорної стимуляції дозволяє зняти психоемоційне напруження, розвивати та вдосконалювати сенсорні, вестибулярні і рухові можливості дітей.

Підбір дидактичного та розвивального матеріалу для ресурсної кімнати здійснено з урахуванням індивідуальних та особливих освітніх потреб учнів.

Настільні ігри, конструктори, головоломки, мозаїки, шнурівки і соціально-комунікативні іграшки сприятимуть розвитку дрібної та загальної моторики, координації рухів, логічного мислення, пам’яті, уважності та інтелектуальних можливостей учнів. А здобування нових знань, засвоєння навичок, як відомо з досвіду, найкраще діти засвоюють в ігровій формі.

Кiлькiсть переглядiв: 195

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.