Умови доступності закладу освіти для осіб з особливими освітніми потребами
Згідно пункту 3, Постанови "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах", для організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами (дітей з порушеннями фізичного, інтелектуального та психічного розвитку) у Кремінському ліцеї №1 Кремінської міської ради Луганської області створені умови для забезпечення безперешкодного доступу до будівель та приміщень закладу дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, зокрема тих, що пересуваються на візках.
У закладі на першому поверсі обладнано санітарну кімнату для дітей з особливими освітніми потребами.
В ліцеї створений спеціально організований простір для розвитку дитини та гармонізації її психоемоційного стану - ресурсна кімната. Це найулюбленіше місце дітей, де вони розвивають свої здібності.
Ресурсна кімната правильно організована та обладнана комп’ютерним і демонстративним оснащенням, меблями, допоміжними засобами та матеріалами.
Ресурсна кімната має реабілітаційне обладнання для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, обладнання для забезпечення корекції когнітивної та мовленнєвої сфери дітей, для розвитку емоційно-вольової, соціальної та сенсорної інтеграції дітей.
Сенсорний куточок в ресурсній кімнаті створений з метою релаксації і для проведення корекційної роботи. Використання пісочної терапії, обладнання для сенсорної стимуляції дозволяє зняти психоемоційне напруження, розвивати та вдосконалювати сенсорні, вестибулярні і рухові можливості дітей.
Підбір дидактичного та розвивального матеріалу для ресурсної кімнати здійснено з урахуванням індивідуальних та особливих освітніх потреб учнів.
Настільні ігри, конструктори, головоломки, мозаїки, шнурівки і соціально-комунікативні іграшки сприятимуть розвитку дрібної та загальної моторики, координації рухів, логічного мислення, пам’яті, уважності та інтелектуальних можливостей учнів. А здобування нових знань, засвоєння навичок, як відомо з досвіду, найкраще діти засвоюють в ігровій формі.
Коментарi