FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

/Files/images/5f9fdda8c5710272910878.jpg

/Files/images/distantsyne_navchannya/img20211101_14373666.jpg /Files/images/distantsyne_navchannya/img20211101_14395797.jpg

З 18.10 по 23.10.2021р. учні переходять на дистанційне навчання

До уваги учнів та батьків!

У зв`язку з недопущенням епідеміологічниї ускладнень захворюваності серед здобувачів освіти з 18 по 23 жовтня 2021 року призупинено освітній процес в очній формі.

/Files/images/distantsyne_navchannya/img20211029_09331930.jpg

Порядок проведення уроків на дистанційному навчанні: в онлайн (30%), офлайн (70%) в режимі згідно з розкладом уроків.

Дистанційне навчання відбувається на платформі

Google Classroom

Розклад уроків початкової школи з 18.10.2021 по 23.10.2021р.

/Files/images/distantsyne_navchannya/img20211101_15184254б.jpg

Розклад уроків 5 - 11 класів (рожевого кольору уроки онлайн)

/Files/images/distantsyne_navchannya/img20211101_15212986а.jpg

Увага! У розкладі уроків можливі зміни з об`єктивних причин.

Міністерство освіти і науки України надіслало до регіонівлист-роз’ясненнящодо застосуваннянового Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти (затверджененаказом МОН від 08 вересня 2020 року № 1115), яке набуло чинності 16 жовтня 2020 року.

Хочемо звернути увагу на такі важливі акценти:

  • Карантин та інші надзвичайні обставини, що тимчасово унеможливлюють відвідування закладів освіти, не потребують переведення учнів на дистанційну форму (і відповідного збору заяв від батьків). За рішенням педради освітній процес продовжується з використанням технологій дистанційного навчання на денній або іншій формі здобуття освіти, на яку учнів зараховано. Саме у такий спосіб може бути реалізовано «змішане навчання».
  • Особливої уваги потребують питання організації дистанційного навчання для осіб з особливими освітніми потребами (їм потрібна підтримка з боку асистента вчителя та/або асистента учня), а також учнів, які не мають доступу до інтернету або технічних засобів навчання (для них слід використовувати доступні засоби комунікації).
  • Під час дистанційного навчання зміст освіти і кількість годин для його опанування не скорочується, а реалізується в синхронному та асинхронному режимах (з урахуванням необхідності запобігання погіршенню здоров’я учнів і вчителів, а також технічних можливостей для синхронної взаємодії).
  • Проводити всі уроки синхронно, тобто онлайн, з використанням відеоінструментів Skype, Zoom тощо, не потрібно.
  • Вчителі обов’язково приділяють увагу вправам для очей та постави учнів.
  • Поточне та тематичне оцінювання результатів навчання учнів проводиться дистанційно. Але кількість робіт, які виконують учні для такого оцінювання (з фіксацією оцінки у класному журналі), не повинна бути надмірною і спричиняти перевантаження учнів.

Якщо з будь-яких причин (незалежно від карантину) батьки ухвалюють свідоме рішення про навчання дитини дистанційно на постійній основі (протягом навчального року), необхідно звернутися до закладу освіти, який надає послуги саме за дистанційною формою здобуття освіти. Такий заклад освіти може бути будь-якої форми власності (державної, комунальної, приватної). Але він повинен мати системотехнічне забезпечення для організації саме дистанційної форми здобуття освіти – комп’ютерне обладнання, програмне забезпечення, електронні освітні ресурси тощо. Про те, що заклад освіти може забезпечувати саме таку форму здобуття освіти, він обов’язково інформує на своєму сайті (або на сайті засновника). Якщо такий заклад освіти є державним або комунальним, то здобуття повної загальної середньої освіти у ньому єбезоплатнимдля всіх учнів (оплата праці вчителів здійснюється за рахунок державного бюджету).

Загалом дистанційне навчання розширює можливості здобуття освіти дітьми, які не можуть відвідувати заклади освіти з різних причин (стан здоров’я, систематичне заняття спортом, проживання на неконтрольованій території, перебування за кордоном тощо), а такожзабезпечує неперервність освітнього процесу у випадках надзвичайних обставин.

Дистанційне навчання (на відміну від сімейного навчання та екстернату) забезпечує постійний вчительський супровід, регулярне відстеження результатів навчання учнів, а також надання їм (за потреби) підтримки в освітньому процесі.

Нагадаємо, т.в.о. Міністра освіти і науки України Сергій Шкарлетзазначив, що дистанційне навчання не замінить повноформатну освіту, але Україна готова до його впровадження.


ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ НАВИЧОК – ОПУБЛІКОВАНО ПОРАДИ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ

Європейський навчальний фонд (ETF) на платформіOpen Spaceопублікував10 порад щодо дистанційного навчання для вчителів:

  1. Приймайте етапи розвитку дистанційного навчання. Обмін досвідом між колегами сприятиме покращенню якості надання освітніх послуг. Технології дистанційного навчання повинні вдосконалювати ваші професійні навички, а не змінювати.
  2. Слідкуйте за результатами навчання, ставлення своїх учнів до такого навчання та своїм добробутом. Не намагайтеся давати більше інформації для учнів – краще менше, але з користю.
  3. Використовуйте різні методи та прийоми під час дистанційного навчання. Для досягнення відмінного результату можна поєднувати стандартні методи із цифровими технологіями. Це надасть вашим урокам різноманітності, але водночас не забувайте про почуття міри.
  4. Плануйте свій час. Для кожного уроку близько 20 хв знадобиться на викладення теоретичного матеріалу, а решта часу – для практики, застосування та закріплення матеріалу. Найважливіше, при будь-якій формі навчання, спілкування з учнями. Відеочати з учнями мають стати нормою.
  5. Розподіляйте великі завдання на етапи з чіткими часовими рамками. Так учням легше й зрозуміліше опрацьовувати матеріал.
  6. Мотивуйте себе та своїх учнів. Оцінюйте, вдосконалюйте кожен урок та насолоджуйтесь досягнутим успіхом. Будьте взірцем для наслідування та будьте в мережі в зазначений час. Не порівнюйте результати під час дистанційного навчання з тими, що прогнозували отримати в класі.
  7. Навчайтеся вчитися. Показуйте своїм учням, що ви готові до змін і вмієте використовувати в освітньому процесі сучасні технології.
  8. Довіряйте керівництву та своїм співробітникам. Ваші досягнення будуть оцінені так само, як під час звичайних уроків.
  9. Отримуйте зворотній зв’язок від колег та учнів. Відгуки від учнів, батьків та колег покращують якість уроків та збільшують зацікавленість до них.
  10. Насолоджуйтеся своєю професією. Ваша діяльність важлива для суспільства та країни. Ви впливаєте на розвиток та становлення майбутнього.

Нагадуємо,набулочинності Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти. МОН з Мінцифризапустилиплатформу для дистанційного та змішаного навчання «Всеукраїнська школа онлайн».


Всеукраїнська школа онлайн

/Files/images/5fd3441ba389c065894227.png

Нещодавно Міністерство освіти і науки презентувало платформу "Всеукраїнська школа онлайн" для підтримки вчителів та дистанційного чи змішаного навчання учнів 5-11 класів.

Наразі матеріали на сайті розраховані на два тижні навчання відповідно до календарного плану і щотижня він доповнюватиметься. "Однак,це не можна поки що назвати повноцінною платформоюдля онлайн-навчання", – сказав експерт у галузі освіти Микола Скиба виданню "Слово і діло".

За його словами,ця платформа – це така собі резервна копія на випадок карантину, якщо школи не можуть реалізувати дистанційне навчання самостійно.

Це забезпечить мінімальний рівень потреб, але це на випадок ситуації із карантином. Це не можна назвати поки що повноцінною платформою онлайн-навчання,– запевнив експерт.

Микола Скиба вважає, що додаткові інструменти онлайн-навчання, які створять під час епідемії, збагатять у майбутньому освітній процес, але такий контент повинні готувати безпосередньо учителі.

"Як спосіб відреагувати на виклики, як антикризовий інструмент – завдання виконане, алещоб задовольнити "нову нормальність" – цього замало. Далі треба розвивати повноцінний контент", – уточнив він.

Експерт додає, що навчальний контент краще створювати не централізовано, а використовувати ініціативу знизу,щоб педагоги могли завантажувати на платформу власні напрацювання. "Можливо, навіть оголосити систему нагород за це", – каже Микола Скиба.

Але найважливіше, на думку експерта,має змінитися формат навчання. Успіх багато в чому залежатиме від готовності вчителів і від того, як комунікаційно це буде представлено.

Що відомо про платформу "Всеукраїнська школа онлайн"

Платформапрацює вже від 11 грудня 2020 року. Наразі там є близько 200 уроків для школярів, а надалі щотижня будуть додавати по 100 уроків.

Мета "Всеукраїнської школи онлайн"– забезпечити кожному українському учневі та вчителю вільний і безоплатний доступ до якісного навчального контенту.

Платформа міститьвідеоуроки, тести та інші матеріали з 18 основних предметів: українська література, українська мова, біологія, екологія, географія, всесвітня історія, історія України, математика, алгебра, геометрія, мистецтво, основи правознавства, природознавство, фізика, хімія, англійська мова та зарубіжна література.

Діти зможуть користуватися платформою як для навчання під час карантину, так і для ознайомлення з темою,яку пропустили у школі через хворобуабо з інших причин. Для вчителів розроблені рекомендації для проведення змішаного та дистанційного навчання.


Кiлькiсть переглядiв: 648

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.